گاهی آدما دنبال یه همراه می گردن , گاهی آدما دنبال یه ناجی می گردن , گاهی دنبال یه نفر که عاشقانه هاشون رو به یادش بگن .گاهی ناخودآگاه این وسط یه ناجی دوست داشتنی رو انتخاب می کنن که احیانا این راه ساده تر , دلپذیرتر , گیراتر و تاثیرگذارتره . در لفافه ی پیدا کردن یه همراه , دنبال یه ناجی دوست داشتنی هستیم که شاید در آینده بشه به شکل یه همراه بهش نگاه کرد . آدمی که هنوز نجات پیدا نکرده طبیعیه که هنوز دست می ندازه به چیزی که نجات پیدا کنه . و روزی که این نیازا با هم تلفیق می شن و خروجی می شه انتخا لحظه ی خدایی...ما را در سایت لحظه ی خدایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: يکشنبه 23 آذر 1404 ساعت: 8:56